Corn Bunting’s Voice
Identyfikacja wizualna i strona www na motywie „Pixie”
W tym projekcie miałam stworzyć identyfikację wizualną i stronę www dla Anny M. Potrzeszcz i jej marki Corn Bunting’s Voice (blog o modzie wegańskiej).
Pracę rozpoczęłam od koncepcji identyfikacji (paleta kolorów, kroje pisma) oraz zaprojektowania logo. Stworzony przeze mnie znak nawiązuje nie tylko do nazwy, ale także do nazwiska Ani. „Potrzeszcz”, czyli po angielsku „corn bunting”, to gatunek ptaka, który stał się głównym bohaterem identyfikacji wizualnej :) Logo jest minimalistyczne i achromatyczne, narysowane jedną linią (nie licząc ptasiego oka :) ).
W dalszej kolejności zajęłam się stworzeniem strony www, dla której punktem wyjścia był mój motyw do WordPressa „Pixie”. Strona miała być minimalistyczna, nawiązująca nieco do stylu magazynowego poprzez biel tła i czerń tekstów. Kolorystyczna prostota nie tylko pełni rolę „passe-partout” dla fotografii i rysunków Ani, ale także pozwala skoncentrować się na treści na sto procent. Do stworzenia strony użyłam sekcji dostępnych w motywie, jednak większość z nich została przeze mnie „przekodowana”, żeby jak najlepiej wyeksponować każdą z kategorii na blogu. Strona ma 3 wersje językowe i jest w pełni responsywna.
Na pixie.pixelsfactory.pl możesz poczytać więcej o motywie, zobaczyć wersję demo i zapoznać się z pakietami na stronę www i opcjonalnie identyfikację wizualną.
Ania o współpracy ze mną:
To wielkie szczęście, że w internetowym lesie trafiłam właśnie na Natalię i jej Pixelową Chatkę! :)
Udało się jej włożyć moją twórczość w minimalistyczne ramy motywu WordPress „Pixie”. Wszystko to przy użyciu magicznego pyłu kreatywności i wiedzy. Doskonale zrozumiała moje oczekiwania, zarówno względem strony, jak i identyfikacji wizualnej. Wielokrotnie dyskutowałyśmy różne pomysły i za każdym razem mogłam liczyć na jej pomoc i rady. Plus pokłady cierpliwości.
Strona już gotowa, a ja mam nadzieję, że to dopiero początek naszej współpracy! :)
Dziękuję z całego serca!
Zobacz więcej na annampotrzeszcz.pl