Polka
Identyfikacja wizualna
W tym projekcie miałam stworzyć logo i koncepcję identyfikacji wizualnej dla sklepu Polka. Jest to sklep z odzieżą i asortymentem sportowym dla kobiet, którego sztandarowym produktem są kolorowe, „dziewczyńskie” spódniczki do biegania :) Kasia Półtorak sama je projektuje i – co ważne – wszystkie jej rzeczy są „made in Poland”.
Inspiracją dla logo miał być pop-art i folk w nowoczesnym wydaniu. Logo miało być proste, wyraziste i energetyczne, miało także nie nawiązywać w dosłowny sposób do sportu, lecz iść w bardziej abstrakcyjnym kierunku. Poza dosłownym, polskim znaczeniem nazwy Polka, Kasia wspomniała mi także o angielskim zwrocie „polka dot” oznaczającym wzór w kropki, co było dla mnie punktem wyjścia i inspiracją do stworzenia logo składającego się z kółek. Dobrałam do nich czerwono-czarno-szarą paletę kolorów, dzięki której logo nabrało wyrazistości. Można go używać w trzech wersjach: pełnego logo, samego sygnetu lub samego logotypu, w kolorze lub jako samego konturu.
Kasia o współpracy ze mną:
Mam świadomość, że logo i identyfikacja wizualna jest bardzo ważnym elementem w budowaniu wizerunku marki, dlatego postanowiłam powierzyć stworzenie logo dla mojego nowego biznesu profesjonalistce. Grafików na rynku jest wielu, jednak miałam nadzieję, że znajdę taką osobę, która nie tylko zna się na rzeczy, ale będzie miała podobne do mnie poczucie estetyki i to „coś” co trudno nazwać. Natalia ma „to coś”, jest artystką, jest profesjonalna i świetnie wywiązała się ze swojego zadania.
Jestem zadowolona z efektów naszej współpracy i szczerze polecam Natalię i Pixels Factory.