Martyna Kaczmarek
Identyfikacja wizualna Wydawnictwa Herstorie
W tym projekcie miałam stworzyć logo i koncepcję identyfikacji wizualnej dla Wydawnictwa Herstorie, którego założycielką jest Martyna Kaczmarek. Herstorie to wydawnictwo prowadzone przez kobiety i wydające książki o tematyce feministycznej, napisane przez kobiety.
Zaprojektowane przeze mnie logo łączy w sobie motyw kobiety i książki. Znak opiera się częściowo na motywie spirali, a częściowo został narysowany w oparciu o motyw koła. Jego podstawowa wersja jest achromatyczna, ale stworzyłam też alternatywną, „pokolorowaną” wersję. Może być także używane we wszystkich kolorach z dobranej przeze mnie palety: ciemnym odcieniu fioletu; średnio jasnym odcieniu żółtego (płowym); nieco jaśniejszym odcieniu fioletu; jasnym odcieniu niebieskiego. Kolorystyka jest pełna pozytywnej energii, ale ma też w sobie pewną nastrojowość.
Logo może być używane w wersji poziomej (podstawowej) i pionowej (alternatywnej).