GrandeMedia
Identyfikacja wizualna
W tym projekcie miałam stworzyć logo i koncepcję identyfikacji wizualnej dla Pauli Kliś i jej agencji social mediowej GrandeMedia. Logo miało być proste i minimalistyczne, dlatego wraz z Paulą zdecydowałyśmy się na to, by postawić na sam logotyp (nazwę marki).
Zaprojektowany przeze mnie logotyp opiera się na graficznym przedstawieniu znaczenia nazwy. „Grande” oznacza „wielki”, więc ten człon nazwy – poprzez jego powiększenie i przycięcie od góry i dołu – sprawia wrażenie, jakby nie mieścił się w logotypie. Ta zabawa literami pozwoliła na zobrazowanie „wielkości mediów” bez znaku graficznego, w sposób bardzo minimalistyczny, a jednocześnie jasny i czytelny.
W dalszej kolejności zajęłam się dobraniem palety kolorów opartej na jasnym i ciemniejszym odcieniu szałwiowego, a także na kolorze ceglastym, jasnobeżowym i jasnoczarnym. Logo może być używane w każdym z kolorów marki.
Paula o współpracy ze mną:
Natalia z Pixels Factory wykonała dla nas logo, które w pełni odzwierciedliło nasze oczekiwania.
Bardzo kreatywnie podeszła do tematu, w efekcie czego powstał prosty, czytelny i oryginalny projekt, który zaakceptowaliśmy bez żadnych poprawek czy uwag.
Istotne dla nas było to, że Natalia dokładnie poznała nasze potrzeby i twórczo przekształciła je w graficzną koncepcje.